Bagaimana keluarga Steve Irwin menjalankan warisannya

Apabila tuan rumah dan pemelihara TV “Crocodile Hunter” dan pemuliharaan Steve Irwin meninggal dunia pada tahun 2006, ia mengejutkan dunia dan, tentu saja, keluarganya: isteri Terri, anak perempuan Bindi dan anak Robert.

Keluarga Steve Irwin menghormati legenda Crocodile Hunter dalam pameran baru

Jan.26.201808:10

Tetapi trio tidak pernah mengambil langkah mundur daripada mengikuti jejak langkah Irwin, terus mempromosikan penyebab pemuliharaan dan berkongsi cinta dan pengetahuan haiwan dengan semua pendatang. Dan sekarang mereka mendapat berita besar: rancangan baru mereka di Planet Haiwan akan keluar musim gugur ini!

“Ia seolah-olah kelihatan lebih 11 tahun [sejak kematian Irwin], dan dalam beberapa cara sekelip mata,” kata Terri Irwin, 53, dalam lawatan ke TODAY Friday dengan Bindi, 19, dan Robert, 14. “Ia adalah masa pelik yang aneh apabila anda berhadapan dengan kesedihan, tetapi kami gembira dapat kembali.”

Pertunjukan baru akan muncul di rangkaian yang sama “Crocodile Hunter” pernah dilakukan, dan akan memberi tumpuan kepada kejadian di Zoo Australia, yang dimiliki oleh Terri, dan dengan organisasi bukan keuntungan Wildlife Warriors.

Bekerja dengan haiwan adalah “sebahagian daripada siapa kita, bukan hanya apa yang kita lakukan,” tambah Bindi. “Kami mahu meneruskan jejak langkah ayah, dan memastikan segala-galanya bekerja keras untuk meneruskannya.”

Bindi Irwin mendedikasikan prestasi ‘DWTS’ kepada ayahnya

Nov.24.201501:08

Sudah tentu, sejak kematian Steve, anak-anaknya telah membesar: Bindi mempunyai seorang teman lelaki yang serius di Amerika Chandler Powell (yang juga berada di tangan TODAY), dan Robert sudah memberi komen tentang berapa banyaknya dia menyerupai ayahnya.

“Ibu … mendapati foto lama ayah ini dan menunjukkan kepada saya,” dia teringat. “Saya berkata, ‘Bukan masalah besar, itu adalah gambar saya’ dan dia berkata, ‘Tidak, itu ayah ketika dia berumur anda.’ … Saya sangat istimewa untuk dapat meneruskan warisan yang luar biasa. “

Di samping itu, Steve akan dihormati dengan bintang di Hollywood Walk of Fame tahun ini.

“Steve pasti teruja,” kata Terri. “Dia menyukai segala-galanya mengenai penggambaran, dan mendapatkan mesej arus perdana itu kepada orang-orang. Walaupun anda tidak menjadi pemuliharaan, cuba dan memberi pencerahan kepada orang ramai untuk mencintai hidupan liar.”

Ikut Randee Dawn di Twitter.