Bachelorette Rachel dan tunang Bryan meraikan penglibatan dengan keluarganya

Lawatan Lindsay-Bryan Abasolo berterusan!

Bintang “Bachelorette” dan tunangnya yang baru telah membuat pusingan dan meraikan hampir tanpa henti sejak cadangan Abasolo disiarkan di TV kurang dari dua minggu lalu. Pada hari Rabu, Lindsay berkongsi foto dari perhentian terbaru mereka: perhimpunan keluarga di Houston.

“Keluarga Houston saya mandi @thebryanabasolo dan saya dengan begitu banyak cinta,” Lindsay, 32, mengagihkan beberapa gambar, menambah hashtags seperti #familyfirst dan #thankful.

Hari-hari terdahulu, mereka berpesta dengan orang tersayang di kediaman Lindsay di Dallas. Mereka tersenyum senyuman untuk kamera di sana juga. (Mereka mempunyai banyak amalan.)

“Saya mempunyai masa hidup saya dengan cintakan hidup saya di parti pertunangan kami!” Dia menulis. “Terima kasih banyak kepada keluarga dan rakan-rakan kami yang mengelilingi kita dengan cinta! Ini adalah nafas udara segar yang kami perlukan!

Sejak akhir musim ini, “The Bachelorette,” Lindsay dan Abasolo, 37, telah membuat beberapa penampilan bersama di New York dan Texas, termasuk lawatan ke permainan besbol Texas Rangers dan permainan WNBA di Dallas. Dan kita tidak pernah menyebut semua wawancara yang telah mereka lakukan.

Recap finale ‘Bachelorette’: Adakah Rachel memilih bercanda atas cinta?

Ogos.08.201704:02

Tambah pihak-pihak di atas semua itu dan … whew. Pasca “Bachelorette” mereka hidup kedengaran baik dan meletihkan.

Ikut Shane Lou di Twitter.