Ayah Howard Stern mencuri pertunjukan pada ‘America’s Got Talent’

Ketika satu Stern tidak cukup, “America’s Got Talent” memberi kita dua!

Malam dua daripada cubaan Big Apple tidak ada apa-apa yang menarik seperti orang yang melompat Olate Dogs – tetapi sekurang-kurangnya kita dapat bertemu dengan bapa Howard Stern.

Ben Stern, 89, pernah di panggung di atas pentas oleh anaknya yang menarik perhatiannya untuk menyampaikan beberapa nasihat kerjaya kepada tindakan pertama malam itu (seorang kerani jualan runcit yang tidak dapat membawa lagu jika ia mengendalikan).

“Jangan bodoh, awak lemah,” katanya, mengingatkan nasihat yang diberikannya kepada Raja All Media sebagai seorang remaja. “Anda perlu duduk dan berfikir dengan lebih teliti. Pertama sekali, anda perlu hidup. “

Selain itu, beberapa tindakan menarik mata kita – tetapi tiada siapa yang kelihatan seperti mereka berpotensi untuk pergi jauh dalam persaingan.

Video Audisi: Olate Dogs (S7)

Di antara keraguan:

Stepz, 22 (Penari)

Nama sebenar beliau adalah Tyrese Green dan dia datang ke panggung – dengan cara Patterson, NJ – dengan salah satu daripada pertunjukan yang paling berkuasa.

(Ibu bapanya adalah penagih dadah yang tinggal di kawasan kejiranan geng. Ibu memberikannya boot supaya dia dapat meneruskan tabiatnya, jadi Stepz dibesarkan oleh nenek. Ibu sekarang bersih dan hadir untuk bersorak.

Stepz mengajar tarian, yang ditambah. Tetapi Howard tidak dijual dengan bergerak seperti robot ke Lady Gaga’s “Telephone.” “Anda boleh menari, tetapi saya tidak fikir ini adalah jenis tindakan orang akan membayar,” katanya. Howie dan Sharon tidak bersetuju. Seterusnya berhenti: Vegas.

Tom Cotter, 48 (pelawak)

Pertunjukan ini tidak dipotong untuk komik, tetapi bapa kepada tiga dimulakan untuk permulaan yang baik. Apa yang dia kekurangan dalam gaya dan penyampaian yang unik, dia buat dengan satu-liner lucu. (“Saya adalah yang termuda dalam keluarga saya. Saya selalu dipukul oleh kedua-dua tertua: Ibu dan Ayah …”)

Sharon mengasihi dia: “Anda diserahkan! Ia satu ketawa selepas satu lagi. “

Howard bersetuju: “Dengan banyak komik, saya mendapati diri saya melakukan ketawa palsu itu. Dengan anda, ketawa sebenar. “

Tom bergerak.

John Pizzi, 50 (Ventriloquist / Comic)

Bolehkah ini menjadi Terry Fator yang akan datang? Ragu. Tetapi Pizzi meletakkan putaran unik pada gagak dummy bercakap lama dengan menggantikan dummy dengan iPad dan paparan unjuran gergasi. Dia kemudian melakukan tiga tuduhan berbeza dengan avatar masing-masing hakim bercakap tentang ketegangan seksual di antara mereka.

Howie mengingatkan kita bahawa dia bukan peminat ventriloquis – tetapi suka kepada yang ini.

Howard menawarkan tepukan gemuruh dan memuji dia sebagai “asal”. “Anda lucu, anda mempunyai bahan yang baik,” katanya. “Anda difikirkan dengan baik.”

Ia adalah melalui ke Vegas.

7 tahun Rapper Mir Money Posts Mesej Untuk Peminat

Semua Beef Patty,(Seret penari ratu)

Kami hanya dapat melihat coretan pendek ABP untuk uji bakat. Patty melakukan “You and I” Lady Gaga dihiasi jaket cetak zebra, stoking hitam dan rambut palsu berwarna merah jambu yang tinggi. (Sekurang-kurangnya kami berharap itu rambut palsu!) Howie dijual segera. “Anda boleh menjadi bintang,” katanya. 

Dan pergi ke Sin City dia pergi.

Audisi berpindah ke Tampa pada hari Isnin. Siapa tahu apa yang akan kita jumpa di sana!

Apa yang anda fikirkan bapa Howard Stern? Dan bagaimana pula dengan tindakan terkini untuk memukul peringkat “AGT”? Kongsi pemikiran anda di halaman Facebook kami.

Kandungan yang berkaitan:

  • ‘America Got Talent’ pergi ke anjing dan meninggalkan satu anak menangis
  • ‘America Got Talent’s’ Sharon Osbourne berkongsi cerita topless

Lebih dalam The Clicker:

  • Penglihatan eksklusif: ‘Musim & Perintah: SVU’ musim akhir
  • Dan pemenang ‘Dancing With the Stars’ musim 14 adalah …
  • Lagu asli boleh memberi Phillip Phillips sebagai ‘American Idol’