Anak lelaki Gwen Stefani membuat datangnya comel dalam video muzik Blake Shelton

Gwen Stefani bukanlah satu-satunya di dalam keluarganya yang diambil bersama Blake Shelton. Anak-anaknya jelas juga peminat besar.

Kedua-dua anak lelaki Stefani, Zuma, 9, dan Kingston, 11, membuat penampilan dalam video muzik Shelton untuk single barunya yang “Saya akan Nama Anjing.”

Dalam video itu, bintang negara memainkan penyanyi perkahwinan di majlis perkahwinan pasangan tua. Zuma dan Kingston ditunjukkan secara ringkas berpakaian, tersenyum dan menari pada sambutan tersebut.

Shelton dan Stefani, yang mula berkahwin pada tahun 2015 selepas berpecah dari bekas suami mereka, Gavin Rossdale dan Miranda Lambert, belum mengumumkan rancangan untuk berkahwin. Tetapi trek terbaru – mengenai perkahwinan, memulakan keluarga dan menetap ke dalam kehidupan domestik – pasti mencetuskan spekulasi bahawa mereka sedang menuju ke arah itu.

Blake Shelton and Gwen Stefani
Pasangan itu mula bertarikh pada lewat tahun 2015. Kevin Mazur / WireImage

“Saya akan menggantung gambar, anda menggantung bintang. Anda memilih cat, saya akan memilih gitar, “menyanyikan Shelton, 41.” Beri anda lagu di sana dengan jangkrik dan katak Anda namakan bayi dan saya akan menamakan anjing itu. “

Stefani, 47, juga sangat menyukai lagu itu, dengan tweet “Eeeeeeeeek!” Dengan pautan ke video muzik. Dia juga mengubah foto profil Twitternya untuk menampilkan Shelton dan single barunya.

HARI INI suka … Blake Shelton

Jun.16.201701:15

Loading...