Anak laki-laki berumur 11 tahun dengan Idina Menzel, membunuh kita semua dengan suara kuatnya

Untuk mana-mana pencinta muzik dalam 20 tahun yang lalu, nyanyian bersama Idina Menzel adalah mimpi yang menjadi kenyataan.

Seorang peminat muda terpaksa menjalani fantasi itu dengan menyertai bintang “Frozen” di atas pentas … dan mungkin juga menyerangnya!

Luke Chacko, 11, menghadiri konsert di Teater Verizon di Grand Prairie, Texas, pada 30 Julai. Ketika Menzel mengundang sekumpulan anak-anak di panggung untuk menyanyikan lagu “Let It Go” dengannya, Chacko tidak dapat “menahannya lagi” dan meniup semua orang dengan bakat muziknya.

Chacko mendapat tembakan besar selepas Menzel, 46, memanggilnya sebagai satu-satunya “dude” dalam kumpulan itu. “Setiap kali seorang budak lelaki datang, dia memberitahu saya dia tidak menyukai lagu ini,” kata Menzel sambil menambah bahawa seorang kanak-kanak memberitahu bahawa dia lebih suka “Tidak Boleh Menghentikan Perasaan” Justin Timberlake.

“Heck tidak! Saya tersinggung,” jawab Chacko, menawan penonton dengan sassnya sebelum mereka mendapat beban paip yang mengagumkan.

Penulisannya “Let It Go” sangat kuat sehingga Menzel bahkan menyanyikannya dua kali, menantang penonton untuk berhenti menjerit sehingga mereka dapat mendengar subtleties. “Anda sangat istimewa,” katanya ketika selesai.

Chacko memberitahu E! Berita yang menyanyi dengan Menzel sentiasa menjadi “impian” nya. “Saya berlatih sepanjang masa, jadi saya sudah bersedia tetapi saya tidak menjangkakan bahawa dia akan benar-benar meminta saya untuk pergi ke panggung dan bernyanyi dengannya,” katanya..

Dan sekarang dia mempunyai sebab yang lebih peribadi untuk mencintai Menzel. “Idina sangat baik kepada ibu saya, kakak saya Halle dan saya,” kata Chacko. “Dia membuatkan kita semua berasa istimewa, dan dia benar-benar lucu.”

Apa yang anda katakan pada album duet, anda berdua?!