‘Ambillah nafas panjang’: Tonton Milo Ventimiglia dalam promo pintar

Sudah seminggu dan setengah sejak kita mengetahui bahawa periuk perlahan generik yang rosak dan buruk adalah penyebab kematian Jack Pearson pada “Ini Adakah Kami.”

Sejak itu, sesetengah peminat bereaksi dengan kuat, tersilap memikirkan bahawa ia adalah Crock-Pot dan periuk perlahan mereka tidak selamat. Pembuat Crock-Pot Newell Brands mengeluarkan kenyataan bahawa produk itu sebenarnya sangat selamat dan pengguna periuk perlahan setia memaksa media sosial bahawa mereka berdiri dengan item pilihan dapur mereka.

Tetapi seperti watak fiksyennya, pelakon Milo Ventimiglia berada di sini untuk mengetepikan kebijaksanaan dalam promo bijak.

Mesej khas dari ‘Ini Adakah Kita’

03.03.201802:19

“Pada tahun 2018, berkumpul dengan rakan dan keluarga tidak semudah dulu,” Ventimiglia, 40, merenung kamera. “Negara dibahagikan, dan kadang-kadang, yang boleh membuatnya sukar untuk mencari alasan yang sama.”

“Tetapi pada tahun ini, saya fikir kita semua perlu menarik nafas panjang, mencari keupayaan untuk memaafkan, dan mengingatkan diri kita tidak ada perbezaan yang begitu besar sehingga kita tidak dapat mengalahkannya,” katanya sambil menyampaikan dirinya satu mangkuk cabai dari … periuk perlahan.

NBC

Penonton mengundang penonton untuk bertindak melalui Twitter menggunakan hashtag #CrockPotIsInnocent.

Seperti yang dilihat oleh pengamat “Ini Kita” dari episod paling terkini dalam persembahan ini, suis yang salah pada pemasak perlahan generik mencetuskan kebakaran di rumah Pearson yang banyak percaya akan mengakibatkan kematian Jack. Tapi ingat: Ini adalah rancangan TV fiksyen.

Crock-Pot mencipta akaun Twitter untuk menghadapi peminat selepas kematian Jack pada ‘Ini Adakah Kami’

Januari.27.201801:42

Dalam pernyataan yang dikeluarkan selepas episod, pembuat Crock-Pot berkata: “Jack adalah salah satu kegemaran kami juga! Jangan risau, anda masih boleh membuat makanan keselesaan kegemaran anda di #CROCKPOT dengan keyakinan. Kami ingin memberi jaminan bahawa kami menguji produk kami untuk keselamatan. DM kami dan kami dengan senang hati akan memberitahu anda lebih lanjut mengenai standard keselamatan kami. “

Tune in selepas Super Bowl untuk melihat bagaimana keluarga Pearson memerangi api itu. Kami mempunyai perasaan yang akan kita lakukan dengan banyak menangis ke dalam cabai kita sendiri.