Alton Brown pada ‘Good Eats’: Pertunjukan ‘hampir membunuh saya’

Ia adalah penghujung zaman untuk tukang masak yang gemar apabila bahagian Rangkaian Makanan Komik parti akademik dan komik Alton Brown menayangkan episod baru akhir tahun ini. Selama 14 musim, tuan rumah pertunjukan memperkenalkan penonton kepada resipi, tutorial dapur, teka-teki lucu dan banyak trivia masakan, dan dia menjadikannya semua kelihatan mudah.

Tetapi ternyata, ia tidak begitu mudah untuk Brown. Sebenarnya, melihat kembali pertunjukan yang menjadi obsesi pelbagai untuknya, ia lebih hampir daripada yang dapat dia ambil.

“Ia adalah pekerjaan saya sehingga ke tahap ini,” kata Brown kepada Zap2it ketika ditanya sama ada dia merindui hari-hari “Good Eats” nya. “Selama 13 tahun yang solid, saya menghabiskan 80 peratus waktu saya bangun di planet Bumi sama ada memikirkan, menyelidik, menulis, menembak atau mengedit ‘Good Eats.’ Ia hampir membunuh saya. “

Walaupun hari-hari “Eats” yang tidak cukup mematikannya berada di belakangnya buat masa ini, mereka mungkin tidak akan selama-lamanya. Dalam temu bualnya dengan Zap2it, Brown menggoda bahawa dia merancang usaha lain yang akan “mencipta semula banyaknya” dalam talian pada tahun depan. Dan dalam podcast Nerdist baru-baru ini, beliau menjelaskan bahawa masih ada harapan untuk pertunjukan asal untuk kembali suatu hari nanti.

“Saya telah meletakkan ‘Good Eats’ menjadi pegangan kriogenik,” katanya. “Saya tidak mengatakan ia hilang, saya tidak menembak kepala, saya tidak membunuhnya, tetapi setelah 13 tahun pengeluaran yang kukuh, saya memerlukan rehat … Ia makan hidup anda.”

“Makan Baik terus menyala di hari-hari Rangkaian Makanan pada jam 11 pagi.

Mana episod kegemaran anda “Baik Makan”? Adakah anda mahu melihat kembali rancangan itu? Beritahu kami di laman Facebook kami!

Lebih dalam The Clicker:

  • ‘Saturday Night Live’ melancarkan lakaran Guy Fieri yang tidak teratur dengan teliti
  • Ahli-ahli pelakon ‘Memecahkan Amish’ mengasingkan khabar angin dari realiti dalam persatuan reuni
  • ‘Istri Sister’ bersedia untuk bayi 18? Meri bercakap keputusan surrogate
  • ‘Big Bang Theory’ melancarkan kejutan dengan penonton ‘Call Me Maybe’