Alicia Silverstone adalah ‘super bersemangat’ untuk bertarikh lagi: ‘Saya suka!’

Alicia Silverstone bermunculan di mana-mana! Bintang pelakon berusia 41 tahun itu dalam siri Rangkaian Paramount baru “American Woman,” dan dia baru-baru ini menghidupkan watak “Clueless” tercintanya, Cher Horowitz, pada “Lip Sync Battle.”

Tetapi satu tempat dia “sangat teruja” untuk mencari dirinya adalah dunia kencan. “Saya suka,” kata Silverstone kepada Redbook mengenai status tunggal barunya. “Ya, saya pergi pada tarikh, dan saya rasa sangat menarik bertemu orang-orang yang menarik, bijak, berbeza.”

Alicia Silverstone
Silverstone mengumumkan perpecahannya daripada suami Chris Jarecki pada bulan Februari.Cindy Ord / Getty Images

Pelakon itu tidak sabar-sabar untuk melihat apa yang akan berlaku untuknya secara romantik – walaupun ia bermaksud menyesuaikan diri dengan norma kencan baru. “Saya sangat teruja untuk menjadi sedia dan terbuka kepada apa sahaja yang akan datang.Sudah tentu, terdapat banyak perkara yang mengelirukan saya memanggil teman wanita saya dan saya suka, ‘Apa maksudnya?'” Katanya berkongsi.

Pada bulan Februari, Silverstone mengumumkan pemisahannya daripada suaminya, pemuzik Chris Jarecki, selepas lebih daripada 10 tahun perkahwinan (dan 20 tahun sebagai pasangan). Walaupun perpecahan itu “menyayat hati,” dia mendedahkan dia dan Jarecki masih akan berkongsi keibubapaan anaknya, Bear, 7.

“Anda tidak pernah fikir anda akan terlepas apabila anda berkahwin. Apa yang saya boleh katakan ialah kita bersama ibu bapa akan bersama-sama, dan ini benar-benar satu perkara yang baik untuk kami berdua,” katanya..

Bagi ibu, Silverstone memberitahu majalah yang dia cuba menerajui contohnya. Dia berharap anak kecilnya melihat tenaga yang dimilikinya untuk perkara yang dia suka – seperti bermain “misteri yang ganas” Bonnie Nolan pada “Wanita Amerika” – dan diilhamkan untuk mengikuti jejaknya.

“Saya berharap kebanyakan dia melihat bahawa Mommy bersemangat tentang kehidupan,” katanya, “dan mungkin itu akan memberi inspirasi kepadanya untuk mencari semangatnya dalam kehidupan dan hidup sepenuhnya.”

Seolah-olah! Lihat Alicia Silverstone bercakap slang ‘Clueless’ pada HARI INI pada tahun 1995

Oktober.02.201701:34