Alex Rodriguez menghormati Jennifer Lopez dengan penghormatan ulang tahun: ‘Saya sayangkan anda’

Alex Rodriguez menyerang rumahnya dengan penghargaan hari jadi yang tulus kepada teman wanitanya, Jennifer Lopez.

Bekas penyihir New York Yankees, 42 tahun, membawa kepada Instagram dengan mesej khas untuk penyanyi dan aktres, yang bertukar menjadi 49 pada hari Selasa.

Rodriguez berkongsi sekejap mata Lopez yang kelihatan berseri ketika dia memercikkannya di baju renangnya bersebelahan dengannya dan anak perempuannya.

Dalam kapsyen itu, atlet itu mencurahkan hatinya, memberitahu J.Lo dia suka dia “mucho.”

“Ketika kami masih kanak-kanak, hari lahir menarik kerana ia adalah mengenai hadiah yang akan kami dapatkan. Kelawar baru, kasut tarian, mungkin CD baru (ya saya sudah tua!) Saya melihat secara langsung bagaimana perubahan itu berlaku untuk Jennifer, dan bagaimana dia mendapati kegembiraan dalam berkongsi dengan orang lain, “katanya. “Bagi seseorang yang telah memberikan segala yang dia ada 365 hari setahun – kepada anak-anak kita, keluarga kita, dunia – Saya harap hari ini, kita boleh memberi anda semua kebahagiaan yang patut kamu terima.

Klik atau luncur terus pada gambar untuk melihat lebih banyak foto kegemaran A-Rod wanitanya – serta foto tanda neon yang berbunyi “Amor Amor Amor.” (Sangat Romantik!)

View this post on Instagram

Birthday girl 🎉

A post shared by Alex Rodriguez (@arod) on

Legenda MLB lovestruck berkongsi galeri kedua gambar pasangan hidup pasangan itu sepenuhnya. Tayangan gambar itu termasuk beberapa gambar mereka yang berseronok dengan anak-anak mereka: anak perempuan A-Rod, Natasha, 13, dan Ella, 10 (dengan bekas isteri Cynthia Scurtis), dan kembar J.Lo, 10 tahun, Max dan Emme ( dengan bekas suami Marc Anthony).

Jennifer Lopez and Alex Rodriguez pose on the carpet at the 2018 Met Gala
Jennifer Lopez dan Alex Rodriguez menimbulkan permaidani pada tahun 2018 Met Gala pada bulan Mei.Reuters

Pasangan gembira pertama kali melangkah bersama-sama pada Met Gala 2017, dan telah lama tidak dapat dipisahkan sejak itu. Lopez membuka kepada HOLA! Amerika Syarikat pada September 2017 mengenai rahsia kesatuan mereka yang bahagia.

“Kami saling melengkapi, dan cinta sejati benar,” kata Lopez. “Hanya mahu menyokong orang lain dan membuat mereka bahagia, jadi ada yang tidak mementingkan diri sendiri dalam cinta yang cantik dan berbeza.

Jennifer Lopez bercakap ‘World of Dance,’ Met gala, A-Rod, single baru

09.09.201806:34