Ahli krew secara dramatik mengangkut bot pada ‘Deadliest Catch’

Dengan menyebutnya “Penangkapan Deadliest,” Discovery jelas menubuhkan penonton untuk beberapa drama yang serius dari pelakon realiti pertunjukan tentang kapal-kapal pelukis raja Alaska dan kru mereka. Tetapi selepas pengungkapan penggunaan dadah dan kematian mengejutkan kapten dan dekkhand baru, nampaknya persembahan ini mungkin mempunyai lebih banyak drama daripada yang dapat mengendalikan. 

Nope – pertunjukan malam tadi membuktikan masih terdapat banyak tawaran dari laut yang tinggi, kerana episod itu mengambil di mana ia ditinggalkan minggu lalu dengan rakaman mengerikan ahli awak Wizard Chris Scambler, yang tiba-tiba jatuh sakit. The greenhorn telah ditembak jatuh dengan sakit menembak di leher dan lengannya, yang dengan cepat berubah menjadi sawan. Tanpa doktor di atas bot, dia terpaksa diangkut oleh Pengawal Pantai untuk membawa dia ke hospital Alaska.

Kisah itu dilaporkan tahun lalu oleh AP, tetapi pada masa itu kapal angkasa tidak dikenal pasti. Klip di atas mendedahkan bahawa Scambler adalah anak kapal berusia 28 tahun yang dirujuk dalam kisah asal. Scrambler dilaporkan menderita dehidrasi dan kejutan, dan akhirnya dipindahkan ke Anchorage dan menstabilkan. 

“Saya minta maaf,” kata Chris ketika sedang dipersiapkan untuk disingkirkan. 

“Jangan minta maaf, lelaki, awak buat kerja yang baik untuk saya,” kata Kapten Keith Colburn kepadanya. “Baiklah?”

Apa yang anda fikirkan menyelamat dramatik? Kongsi pemikiran anda di halaman Facebook kami.

Kandungan yang berkaitan:

  • Sneak Peek: memburu dadah ‘Deadliest Catch’
  • Krew ‘Deadlyest Catch’ menghantar abu Kapten Phil Harris ke laut
  • Deckhand ‘Deadliest Catch’ ditemui mati
  • Lebih banyak mengenai ‘Menangkap Deadliest’ di The Clicker