Adakah mal ini iklan yang terburuk yang pernah dibuat … atau yang terbesar?

Tidak ada yang boleh meramalkan video apa yang akan menjadi virus. Tetapi apabila pengeluar Chris Fleck mendapat tugasan untuk membuat iklan untuk East Hills Mall di St. Joseph, Missouri, dia tahu betul-betul bagaimana untuk meningkatkan pengeluarannya di atas yang lain dan mendapat banyak pandangan. Dia terpaksa membuat iklan yang dahsyat.

Iklan terburuk untuk sekolah ‘Terburuk’ menjadi virus

20.20.201401:01

“Sepanjang masa kami membuat gagasan ini, kami berkata, ‘Mungkin ia akan menjadi virus.’ Anak lelaki, itu, “kata Fleck kepada KNPN. 

Dan dia betul: Iklan itu, yang memperlihatkan pekerja menyanyi merit mall (Boots dan pants! Haircut!) Kepada lagu kotak-kotak, telah menembusi lebih daripada 1.4 juta pandangan di YouTube sejak ia berlangsung secara langsung pada 17 Ogos.. 

Iklan ini brilian dengan cara yang rendah hati, amaturnya, dengan perasaan homestay kesungguhan yang tulen yang menyerupai iklan licin, sinis. Gadis kecil itu sedikit ketinggalan, para pekerja bersemangat kirpily, dan segala-galanya tidak terfokus. 

Fleck tidak keberatan jika orang fikir ia dahsyat. Intinya, orang menonton, dan mengingati. Lagipun, dia lelaki di sebalik iklan lain yang cuai, amatir yang meningkatkan jualan pada tahun 2007 – satu untuk Cecil Meyers Mitsubishi. 

“Sama ada anda suka atau tidak, orang tidak boleh berhenti berkata, ‘but dan seluar,'” kata wakil mall kepada KNPN. Kes ditutup.

Ikuti Randee Dawn di Google+ dan Twitter.