Adakah ‘Idol’ Casey dan Haley pasangan?

Khamis malam itu penuh dengan kejutan di sebalik tabir “American Idol,” yang paling tidak dapat dinafikan di antara Haley Reinhart dan Casey Abrams.

Jadi apa yang berlaku di antara kedua-dua kanak-kanak yang gila dan penerimaan apa yang dilakukan Pia Toscano ketika dia muncul untuk menonton pertunjukan?

E! Recap: Penghapusan Idol: Satu lagi kecewa … sejenis

Spring ada di sini dan cinta ada di udara. Para peserta “Idol” telah tinggal bersama selama berminggu-minggu sekarang, jadi itu bukan satu kejutan yang mengejutkan bahawa romantik telah berkembang di antara dua harapan bintang nyanyian. Kami telah mendengar khabar angin bahawa Haley dan Casey lebih daripada sekadar rakan, tetapi malam ini mereka tidak menyembunyikan kasih sayang mereka!

Sebagai hakim Randy Jackson akan berkata, mereka “membunuh” duet mereka, tetapi senyuman gembira tidak bertahan lama apabila Haley dihantar ke tiga bawah. Selepas Kelly Clarkson dilakukan, dia secara terbuka mengakui menghancurkan Casey. Walau bagaimanapun, selepas Kelly merakam gambar dengan Randy, Jennifer Lopez dan Steven Tyler, Casey tidak digantung oleh sofa dengan harapan merangkul pelukan dan senyuman. Sebaliknya dia melintasi panggung untuk Haley untuk memberinya ceramah pep, dan dari rupa wajah Casey ia tidak kelihatan seperti gerakan mesra sahaja.

Cuba untuk menjaga perkara yang sejuk, mereka saling memberi tangan tangan yang ketat sebelum Casey kembali ke sofa. Selepas Paul McDonald dan Stefano Langone menyertai Haley di bahagian bawah tiga, pertunjukan itu dipotong kepada komersil, dan kemudian ia adalah Haley yang melintasi panggung dan membuat garis besar untuk Casey.

Ketika kedua-dua bercakap dan ketawa, Casey mencuba beberapa kali untuk meraih tangannya dan juga berusaha untuk mendapatkan Haley duduk di pangkuannya. Ketika itu tidak berfungsi, dia kembali menyentuhnya setiap kali dia dapat dan terus mengawasinya ketika dia bercakap dengan peserta lain dengan bahasa badan yang cukup berkata, “Hai, lihat saya.”

Kita harus mengakui ia benar-benar comel, dan kita boleh membantu tetapi ketawa sedikit pada percubaan mereka yang nipis untuk melindungi mereka menghancurkan. Sekiranya anda tidak mempercayai kami, mungkin reaksi Casey terhadap Haley dianggap selamat akan meyakinkan anda. Kami fikir tangannya akan terbang melepaskan tangannya dari kegelapan yang bertepuk tangan, dan rupa pelepasan di wajahnya tidak berbohong; Dia sangat peduli terhadapnya.

Bercakap tentang penghapusan, Idol eliminee minggu lepas, Pia mengejutkan Pia, duduk bersebelahan meja hakim untuk menyokong pesaing lain. Randy mempunyai freakout kecil apabila dia melihatnya. Menunjuk dan berkata, “Anda harus berada di sini, dawg!”

Nampaknya Pia telah menetap di dalam status selebritinya yang baru, membawa tas Louis Vuitton dengan pengawal peribadi oleh pihaknya, melihat setiap bit bahagian pemutar kepala. Para penonton bangun dari kerusi mereka untuk melihat, dan menunjukkan pengeluar Nigel Lythgoe memberinya sambutan hangat. Dia tersenyum, berbual dengan gal-pal dan menyapa penyokongnya. Ia seolah-olah seperti penghapusan dia sebenarnya lebih baik daripada jika dia tinggal di acara itu.

Lain-lain tidbits yang anda tidak lihat
Selepas Scotty McCreery dan Lauren Aliana melakukan duet pembuka, dia memaklumkan bahawa pengeluaran telinga telinga tidak berfungsi. Kami melihat hakim-hakim mempunyai lembaran gambar semua peserta di meja. Apabila Ryan Seacrest membawa Lauren, Haley, Casey dan Scotty ke panggung, Jennifer menunjuk gambar yang dia fikir akan berada di bahagian bawah tiga kepada Randy dan dia bersetuju. Terlalu buruk kita tidak melihat siapa dia menunjuk! Postshow, James Durbin mula menangis di atas pentas kerana kehilangan Paul. Ia benar-benar menawan dan membuatkan kami lebih menyayangi James! Rihanna kelihatan cantik, tetapi dalam perjalanannya di belakang pentas dari meja hakim, dia hampir jatuh ke tangga. Nasib baik dia menangkap dirinya dan dapat kembali ke panggung tanpa insiden … Oh tunggu, dia tersandung sekali lagi, tetapi masih tidak jatuh.

Apa pendapat anda tentang Haley dan Casey sebagai pasangan? Adakah terdapat seorang peserta Idol yang ingin anda lawati? Siapa yang anda fikir patut pulang ke rumah minggu depan? Beri tahu kami di dalam komen!

WATCH INI: Adam Brody melawat ‘Chelsea Akhir-akhir ini’