Adakah Daria kembali ke ‘Beavis dan Butt-head’?

“Beavis dan Butt-head” membuat kembali kemenangan mereka ke barisan MTV pada malam Khamis, menggambar 3.3 juta penonton.

Peminat pertunjukan dari belakang apabila asalnya disiarkan teruja untuk kembali keduanya, tetapi mungkin ada berita yang lebih baik. Dalam wawancara baru-baru ini dengan Naib, tunjuk pencipta Hakim Mike menyampaikan sedikit pada salah satu watak yang lebih popular: Daria Morgendorffer. Dan lebih khusus lagi, dia boleh kembali ke acara itu.

Apabila Naib bertanya sama ada watak whipsmart akan muncul di “Beavis dan Butt-head,” Hakim berkata bahawa dia telah ditanya soalan itu dengan kerap, dia “berfikir mungkin kita harus membawanya kembali.” Bagi peminat gal yang suram, jawapannya memberikan lebih banyak harapan berbanding jawapannya yang lalu kepada soalan yang sama oleh Rolling Stone pada bulan Ogos. Semasa wawancara itu, Hakim berkata Daria tidak akan kembali melampaui “semacam kura-kura dalam satu episod.”

“Saya suka dia pada ‘Beavis dan Butt-Head,'” Hakim memberitahu Naib. “Semua orang yang hadir di dalam rancangan itu digambarkan secara negatif di seberang papan. Daria adalah satu-satunya yang kadang-kadang tidak, saya suka interaksi dengannya dan mereka, jadi saya mungkin perlu membawanya kembali.”

Anak ayam yang ditangkap itu mendapat pertunjukan spin-off sendiri pada tahun 1997, yang Hakim bukan sebahagian daripada. (“Daria” berakhir pada tahun 2001.) Ia menampilkan Daria dan keluarganya di kampung baru mereka Lawndale, jauh dari pasangan slacker di Highland.

Sekiranya Daria kembali ke “Beavis dan Butt-head,” atau tinggal di Lawndale? Apa yang anda fikirkan mengenai pameran itu? Kongsi pemikiran anda di halaman Facebook kami.

 

Kandungan yang berkaitan:

  • ‘Beavis dan Butt-head’ dan … Snooki? 
  • Heh heh heh! ‘Beavis dan Butt-head’ seperti bodoh seperti biasa