Aaron Carter berkongsi maklumat kesihatan dengan peminat: ‘Saya merasa luar biasa’

Kami akan sentiasa mempunyai tempat yang lembut untuk Aaron Carter. Mungkin ia adalah cara yang manis dia mengangkat bahu “Saya tidak membuang risalah!” pada tahun 2000, “Parti Harun.” Mungkin ia seolah-olah bersungguh-sungguh cuba memahami rumba pada musim ke-9 “Menari Dengan Bintang.”

Jadi kami sedih mendengar musim bunga lepas bahawa Carter, 29, telah bergelut dengan kesihatannya sepanjang hidupnya. Penyanyi itu mendedahkan pada April bahawa dia menderita hernia hiatal, yang berlaku apabila bahagian perut bahagian atas menolak melalui diafragma, yang berpotensi membawa kepada pedih ulu hati, kembung dan sakit perut.

Carter menggambarkannya sebagai “keadaan tekanan yang mengerikan yang menjejaskan saya mempunyai selera makan,” sambil menambah, “Saya pada dasarnya mempunyai gangguan makan.”

“Saya tidak memilih untuk berbuat baik kepada saya,” Carter menulis di Twitter. “Kadang-kadang saya sangat berharap saya kelihatan lebih baik, atau saya makan lebih banyak … Tidak. Saya tidak melakukan ubat, ya saya merasa sakit, saya tidak berhenti bekerja sejak berusia 7 tahun, 22 tahun kemudian dan saya masih menang ‘t menyerah. “

Well, nampaknya Carter sememangnya bekerja keras dan sekarang dia sedang membaiki. Pada hari Jumaat, Carter mengambil ke Instagram untuk berkongsi foto-foto kemajuan yang telah dibuatnya dalam beberapa bulan kebelakangan ini.

https://www.instagram.com/p/BbVK0R8n2RW

“Saya pergi dari 115 hingga 160 paun dalam tempoh dua bulan,” kata Carter yang menyerupai gambar bersebelahan yang menunjukkan pergeseran yang jelas ke arah tubuh yang sihat. “Saya rasa luar biasa 2018 Saya bersedia untuk anda !! Muzik baru saya sedang dalam perjalanan!”

Muzik baru? Nah, itu pasti membuatkan kita mahu “Parti!”

Tetapi yang lebih penting, kami senang mendengar bahawa Carter meletakkan kesihatannya terlebih dahulu dan muncul di tempat yang lebih baik.