3 pengakuan bodoh dan manis dari Reddit AMA Chris Pratt

“Chris Pratt AMA Saya buku yang terbuka. memulakan transkrip wawancara baru-baru ini “Ask Me Anything” pelakon di laman web Reddit yang popular.

Bagi yang lain … baiklah, kita belajar banyak tentang bintang “Penumpang” berusia 37 tahun. Dia suka dengan Rubik’s Cube. Dia benar-benar akan membeli cologne Eminem, jika rapper mempunyai satu. Dan … dia menjerit seperti seorang gadis? Teruskan membaca untuk maklumat lanjut!

Dia tidak berminat menjadi wajah cantik lain

Foto Call For Columbia Pictures'
Kami rasa wajah awak cantik, Chris.Emma McIntyre / Getty Images

Seorang Redditor bertanya, “Bagaimanakah masa lalu anda sebagai watak yang berlebihan, komedi … mempengaruhi pertumbuhan anda sebagai seorang pelakon, terutama sekarang bahawa anda dianggap sebagai salah satu bintang Hollywood yang paling seksi?”

Pratt berkongsi semacam kisah Cinderella terbalik tentang perjalanannya dari seksi hingga berantakan dan kembali lagi. “Saya yakin dan dalam keadaan baik apabila saya pertama kali datang ke LA, tetapi tiada siapa yang akan menghantar saya dalam apa-apa peranan yang ditulis dengan baik,” tulisnya. “Orang yang diasumsikan berdasarkan penampilan saya, saya adalah satu (expletive) dan satu trik kuda … Bahan audition saya akan seperti, ‘Bradley, 24, anda membencinya dengan segera.'”

Chris Pratt meneruskan kejutan foto: wajah Jennifer Lawrence di atas tubuhnya

Dis.15.201600:26

Dia kemudiannya meneruskan, “Tidak sampai saya membina luaran luar biasa, yang bertentangan dengan keyakinan diri saya, sehingga orang memberi saya ruang untuk bermain.”

Pratt juga menjawab soalan tentang bagaimana bentuknya telah mengubah hidupnya, menegaskan bahawa dia masih memimpin dengan tulang lucunya. “Lelaki lucu boleh menjadi baju tanpa seksi tetapi realiti lebih penting,” katanya. “Bersenam untuk kesihatan, kesejahteraan secara fizikal dan rohani, saya sangat mengesyorkan supaya melakukan telanjang yang baik adalah keren, tetapi tidak sepatutnya berkorban.Bekerja untuk menjadi lucu sebelum seksi.Banyak wanita fikir lucu adalah seksi juga.”

Isterinya, Anna Faris, adalah pelakon kegemarannya

Premiere Of Universal Pictures'
Chris Pratt menamakan isterinya, Anna Faris, pelakon kegemarannya. Pindah pintar, Chris.Frazer Harrison / Getty Images

Aww. Tetapi seorang Redditor mahu maklumat lanjut: “Anna Faris dari Movie Scary (s) atau Anna Faris dari The Bunny House?”

Pratt menjawab dengan rahmat. “Wow, persoalan yang baik, seperti ciuman, berkahwin, membunuh, pertanyaan Trick, saya akan berkahwin dan mencium mereka semua dan saya lakukan!” Semua lagi.

Chris Pratt mendedahkan helah waktu tidur apabila isterinya marah kepadanya

September.23.201601:25

BERKAITAN: Chris Pratt berkata dia mengambil masa untuk bertindak bersama keluarganya

Lebih baik lagi, Pratt mengisyaratkan bahawa kedua-duanya akan menjadi bintang dalam satu filem bersama-sama. Dia tidak meletakkan apa-apa butiran, tetapi dia telah membuat banyak tanda seru: “Ya, kita akan !!!!!!!!!!!!!!!” dia menulis.

Terlalu buruk anak mereka nampaknya berfikir bahawa pelakon adalah “jenis bodoh.” Kami yakin dia akan datang.

Dia menjerit seperti seorang gadis

Chris Pratt mempunyai seorang rep yang menjerit seperti seorang gadis, terima kasih kepada bintangnya “Penumpang” bersama Jennifer Lawrence.Gareth Cattermole / Getty Images

Sekurang-kurangnya jika bintang-bintangnya mempunyai apa-apa untuk mengatakannya. “Oleh kerana anda dan Jennifer Lawrence mempunyai rasa humor yang sama, mesti ada beberapa saat yang cukup menggembirakan pada set ‘Penumpang,'” kata seorang Redditor. “Apa salah satu saat yang paling lucu (atau memalukan) semasa penggambaran filem?”

BERKAITAN: Chris Pratt menanam ‘bestie’ Jennifer Lawrence daripada gambarnya – dan kami menyukainya!

Pratt kemudian berkongsi kisah yang sama dengan emoji ketawa itu. “Kami duduk di kerusi kami menunggu pukulan seterusnya dan mentol lampu besar meletup di dekatnya dan dia menjerit..

Kemudian dia segera memandang saya dan berkata, ‘Yesus, Chris! Anda menjerit seperti seorang wanita! Adakah semua orang hanya mendengar Chris? ‘

Dan untuk seluruh tembakan saya tidak dapat meyakinkan sesiapa yang bukan saya. Saya hanya perlu memilikinya. “

Luar biasa. Baik dimainkan, J. Hukum. Dan terima kasih untuk wawancara yang sangat menghiburkan, Chris!