Willow Palin meminta saudara perempuan Bristol untuk menjadi pembantu rumahnya – dengan pizza!

Willow Palin telah memilih kakaknya Bristol untuk menjadi pembantu rumahnya – dan dia pasti datang dengan cara yang kreatif untuk bertanya!

Bristol, anak sulung berusia 27 tahun dari bekas gabenor Alaska dan calon naib presiden, Sarah Palin, mendedahkan berita menarik pada hari Selasa di Instagram. Dia berkongsi dua gambar, salah satunya menunjukkan sebuah pizza gergasi di atas dengan kata “MOH?” terbentuk dalam zaitun. Satu lagi menunjukkan bakul hadiah yang diisi dengan lilin, kuku dan barangan lain.

https://www.instagram.com/p/BgRfkQwhBp1

“ia rasmi, saya tidak boleh menunggu !!” Bristol menulis dalam kapsyen, bersama dengan emoji cincin champagne dan intan berlian.

Willow, anak perempuan kedua Palin berusia 23 tahun, terlibat dalam kekasihnya, Ricky Bailey pada Disember lalu.

Dia muncul soalan di Rockefeller Center, tepat di hadapan pokok Krismas yang ikonik. Ibu Willow mengumumkan berita di media sosial dengan foto manis momen besar.

“Perkara baik berlaku !!!” Palin menulis di Instagram. “Gadis bayi saya paling bahagia Willow dan Ricky, malam tadi di Rockefeller Center !!! Jadi, sangat gembira.”

Bristol juga mencatatkan penglibatan dalam Instagram sendiri. “Saya DYING !!” dia menulis. “Kakak perempuan saya sedang berkahwin !!!!!”

Tahniah kepada Palin!

Adakah Amerika bersedia untuk ‘Palin TV’?

Jul.28.201408:21