Sukan Olimpik Olimpik: ‘Kami hati keluar ‘kepada Evan Lysacek

Pengumuman skater Evan Lysacek diumumkan pada hari Selasa bahawa dia tidak akan bersaing untuk tempat di Sochi kerana beberapa kecederaan memukul rumah dengan harapan Olimpik yang lain – yang semua tahu bahawa, pada bila-bila pun, impian mereka boleh putus-putus untuk sama sebab.

“Ia hanya mengecewakan sebagai pesaing apabila anda tidak dapat mencapai perkara yang anda mahukan kerana kecederaan,” kata Charlie White, yang menari dengan Meryl Davis, TODAY.com. “Jadi kami sangat merasakan baginya, dan hati kami keluar Dia benar-benar berdedikasi bahawa ia sukar dilihat, tetapi dia seorang yang hebat dan dia akan bertahan dengan baik. “

“Sebagai seorang atlet kita semua memahami cara kerja yang masuk ke dalam apa yang kita mampu untuk meletakkan ke dalam ais,” tambah Davis. “Jadi pada bila-bila masa seseorang tidak dapat mengikuti mimpi mereka kerana kecederaan memaksa mereka kembali, itu pasti sesuatu yang kita semua rasa untuk orang itu.”

Atlet-atlet lain, termasuk pemain ski, Lindsey Vonn – yang berada di atas kecederaannya sendiri-menyokong sokongan mereka untuk Lysacek.

Davis, 26, dan White, 26, pemenang pingat perak Olimpik 2010 yang telah bermain bersama sejak mereka berumur 10 tahun, mengambil emas di Grand Prix Final Skating Figure ISU di Jepun pada hari Sabtu – membawa mereka ke rekod dunia 15 lurus Pingat emas Grand Prix. Dengan Lysacek keluar dari larian, semua mata berada pada mereka sebagai kegemaran skating angka menuju ke Sochi. Walaupun ada yang mengatakan peluang pasukan skating angka A.S. untuk kejayaan di Sochi kelihatan suram, White tetap positif.

“Kami mendapat warga negara kami, kejohanan A.S. kami akan datang tidak lama lagi, dan saya fikir itulah di mana pasukan terakhir akan diputuskan,” kata White. “Ia akan menjadi sukar untuk pergi salah dalam setiap disiplin. Kami mempunyai skating hebat, jadi kami hanya teruja untuk dapat bersaing, dan berharap untuk mewakili A.S. di Olimpik. “

Evan Lysacek: Saya tidak akan bersaing di Sochi

Dis. 10.20.201305:56