Pemain bola sepak yang berkawan dengan lelaki yang makan bersendirian di sekolah menuju ke NFL

Pemain bola sepak kolej, Travis Rudolph membuat banyak peminat tahun lalu apabila dia duduk diam dengan seorang budak lelaki yang sedang makan tengah hari sahaja di kafeteria sekolah menengahnya. Sekarang dia berada di landasan untuk mendapatkan lebih ramai peminat di Liga Bola Sepak Kebangsaan.

Penerima luas negeri Florida menandatangani sebagai ejen bebas yang tidak dicipta dengan New York Giants. Dia membuat kesepakatan itu pada hujung minggu sambil menghabiskan masa bersama keluarganya, termasuk anak muda dia berteman dengan kejatuhan terakhir, Bo Paske, yang mempunyai autisme.

Pemain bola sepak FSU menyertai budak lelaki dengan autisme makan sendirian

Sep.01.201602:18

“Kami sangat teruja untuknya,” kata ibunya Bo, Leah Paske, HARI INI. “Kami menghabiskan hari Sabtu menunggu dan melepak dan bersama semua orang. Dan ketika kami mendapat berita malam itu, kami berada di sana untuk perayaan itu juga. “

Florida State wide receiver Travis Rudolph, who got signed by the New York Giants, and Bo Paske.
Travis Rudolph, yang telah menandatangani kontrak dengan New York Giants, dan peminat nombor 1nya, Bo Paske, 12.Dengan hormat dari Leah Paske

Paske mula belajar tentang Rudolph selepas junior kolej melakukan lawatan ke sekolah menengah Tallahassee anaknya dengan rakan sepasukannya. Rudolph melihat Bo makan sendiri sehingga dia menyertai dia di atas meja. Seseorang menangkap gambar kedua mereka dan menghantarnya ke Paske, yang memaparkan gambar itu ke halaman Facebooknya.

View this post on Instagram

Draft Day! Blessed to be with family and friends!

A post shared by Linda Rudolph (@lrudolph8947) on

LEBIH: Pemain bola sepak yang bersyukur ibu memilih makan tengah hari dengan anak lelaki yang mempunyai autisme

“Saya tidak pasti apa sebenarnya yang menjadikan lelaki yang sangat baik ini berkongsi meja makan tengah hari dengan anak saya, tetapi saya gembira untuk mengatakan bahawa ia tidak lama lagi akan dilupakan,” tulisnya dalam tajuk foto kini-virus. “Ini adalah suatu hari saya tidak perlu bimbang jika budak manis saya makan tengah hari bersendirian, kerana dia duduk di seberang seseorang yang merupakan seorang pahlawan di banyak mata. Travis Rudolph mengucapkan terima kasih banyak, anda membuat ibu bapa ini sangat gembira, dan telah menjadikan kami peminat untuk hidup! “

Paske berkata dia dan anaknya, 12 tahun, memandu dari rumah mereka di Tallahassee untuk melawat keluarga Rudolph di West Palm Beach petang Jumaat lepas untuk menunggu baki draf NFL dengan mereka.

“Kami baru membentuk hubungan yang hebat dengan keluarganya. Saya bercakap dengan ibunya beberapa kali seminggu. Saya hanya mencintai dia, “katanya. “Mereka hanya hebat. Mereka benar-benar menghargai keluarga dan hubungan sangat. Saya hanya bersyukur kerana dapat menjadi sebahagian daripada itu. “

Paske berkata dia tidak pasti berapa banyak yang difahamkan Bo mengenai situasi tertentu Rudolph, tetapi dia “benar-benar” kekal sebagai peminat No. 1.

“Dia hanya bertanya, ‘Mana pasukan mana yang akan dia mainkan?” Jadi apabila kita dapat memberitahu dia akan pergi ke Giants, dia sangat teruja, “katanya. “Ia adalah hujung minggu yang menyeronokkan.”

Walau bagaimanapun, berita Rudolph mengikuti tempoh yang tragis untuk keluarga pemain bola sepak. Bapanya, Darryl, terbunuh dalam tangkapan tidak sengaja seminggu lebih awal. Paske memanggil kehilangan “menyayat hati.”

“Ayahnya adalah batu keluarga. Apa yang dia mahukan lebih daripada apa pun adalah untuk anaknya berjaya dalam usaha itu. Kerosakan itu dahsyat, “katanya.

Paske berkata dia pertama kali bertemu ibu bapa Rudolph sejurus selepas anak mereka makan tengahari dengan Bo.

“Saya dapat melihat dengan segera di mana Travis mendapat wataknya dan keperibadian dan nilai dari,” katanya. “Mereka hanya orang tulen dan sahih dan penyayang.”

BERKAITAN: Ibu seorang kanak-kanak dengan autisme mendesak, ‘Berjalan di kasut saya’

Dia berkata salah satu perkara pertama yang ibu Rudolph lakukan apabila mereka bertemu adalah untuk mengucapkan terima kasih kepadanya. Gerak isyarat awalnya mengelirukan Paske.

“Saya berkata kepadanya, ‘Saya tidak melakukan apa-apa.’ Dia berkata, ‘Tidak, anda tidak faham. Kami menghabiskan seluruh kehidupan kami yang mencurahkan anak-anak kami. Travis adalah bayi kita, “katanya. “Anda menyeberang jari anda dan anda menghantarnya ke dunia dan anda berharap anda melakukan kerja yang baik, dan sembilan kali daripada 10 anda tidak mendengar apa-apa kembali. Anda memberitahu dunia, ‘Kami melakukan tugas kami.’ “

“Perspektif yang keren,” kata Paske. “Saya sangat diberkati untuk menjadi sebahagian daripada keluarga mereka.”

Ikuti Eun Kyung Kim di Twitter atau Facebook.