Pastikan iman, bayi! Lihat Pope Francis yang manis, reaksi gembira kepada paus bayi

Tiruan adalah bentuk pujian yang tulus. Dan untuk satu bayi kecil yang berpakaian seperti paus, ia juga menjaringkan dia ciuman dan berkat dari perkara sebenar.

Tonton Pope Francis sambil tertawa sambil mencium ‘paus bayi’

September.28.201500:43

Quinn Madden tidak dapat membantu tetapi menangkap perhatian Pope Francis ketika dia membuat perjalanan ke parade Philadelphia pada hujung minggu di mobil popemobilenya.

Gadis bayi kecil itu, yang dihiasi dengan pakaian kepausan penuh, termasuk pakaian tarian upacara, dapat dilihat dalam video yang disiarkan di udara oleh ibunya sebagai pendekatan pontif. Francis ketawa ketawa, malah melontarkan kepalanya pada satu ketika, apabila dia melihat penglihatan kecil saya.

Popemobile berhenti sebagai salah satu pengawal keselamatan pontif yang mendekati ibu Quinn untuk mengambil bayi itu dan membawanya ke Pope Francis, yang memberikan ciuman kepadanya dan kemudian berkongsi beberapa kata dengan pengawal.

Dalam video menangkap pertukaran, pengawal boleh didengar memberitahu ibu bapa ketika dia kembali Baby Quinn: “Paus mengatakan bahawa anda mempunyai rasa humor.”

Tidak ada yang suci??