Pada 18 bulan, seksual Masche membuat kerosakan x 6

Musim sejuk dan selesema adalah kebimbangan untuk ibu bapa dengan anak-anak kecil, tetapi bagi ibu sextuplet Jenny Masche, kebimbangan yang lebih besar mungkin adalah kabin kabin.

Dalam sebahagian lapan siri TODAY yang berterusan mencatatkan Jenny dan suaminya Bryan yang menakjubkan perjalanan ke masa kegembiraan enam, Masches membuka rumah mereka di Lake Havasu City, Ariz, untuk bercakap melalui satelit dengan Meredith Vieira pada hari Isnin.

Meningkatkan enam bayi secara serentak mencuba cukup, tetapi sekarang Savannah, Bailey, Grant, Cole, Molli dan Blake berusia 18 bulan, rumah pasangan itu tidak pernah cukup besar untuk memuat setengah dozen botol anak-anak kecil.

Dorongan untuk berkeliaran“Mereka mahu berkeliaran, dan mereka bosan dan mereka mula mendapat masalah,” Jenny Masche memberitahu Vieira. “Mereka mula menarik rambut dan menggigit dan menjadi rewel, dan saya hanya mahu duduk di sudut dan menghisap ibu jari saya.

“Ia pada dasarnya setiap hari mereka bosan. Anda tahu, saya tidak boleh membawa mereka ke taman itu dengan sendirinya dan melakukan perkara-perkara tertentu. Tetapi saya mempunyai kawan-kawan yang sangat baik untuk membawa mereka ke rumah yang berbeza untuk bermain sehingga mereka boleh keluar dari rumah. “

Walaupun menghadapi cabaran logistik, Maschiks seolah-olah mengambil ujian dan kesusahan untuk menaikkan kerumunan mereka, sering cacophonic setengah lusin dalam langkah. Pasangan yang mengalami beberapa permulaan palsu dan dua keguguran oleh Jenny sebelum rawatan inseminasi buatan menghasilkan hadiah pada 11 Julai 2007, mengatakan mereka mengira berkat mereka setiap hari.

The sextuplets datang ke dunia enam minggu lebih awal, dan ibu Jenny masuk ke dalam serangan jantung semasa penghantaran. Laki-laki, beratnya 2 hingga 3 paun setiap, dilahirkan dengan pelbagai tahap kesihatan, tetapi mereka pulang, dua pada satu masa, selama tiga minggu.

Enam orang yang berbezaWahyu terbesar bagi Masches adalah menonton enam mengembangkan personaliti mereka sendiri yang berbeza. Keseronokan Jenny jelas kerana dia mengklik apa yang membuatkan setiap istimewa.

Savannah yang pertama dilahirkan adalah diva seksual dalam latihan, yang Jenny berkata adalah “puteri kecil kami, dia adalah gadis yang sama.” Bailey adalah ketua, dan “selalu menjadi bos sejak hari pertama,” kata ibunya. Grant, yang terbesar dari enam, digelar “gergasi lembut” oleh Masches.

Jenny Masche berkata anak Cole mempunyai “semangat yang paling manis dari mereka semua,” tetapi juga kebiasaan yang paling menyakitkan: menggigit untuk mendapatkan perhatian ibu, mendapatkannya sebagai “Co-Co Chomper.”

Blake adalah penghuni “lelaki liar” yang “boleh membuang kesesuaian mereka semua,” kata Jenny. Daughter Molli adalah jiwa Zen yang sejati daripada kumpulan itu, tambahnya. “Sekiranya mereka semua seperti Molli, hidup kita akan menjadi sekeping kek dan kita akan mempunyai enam anak lagi!”

Sekarang bahawa bayi telah mencapai peringkat kanak-kanak, sekilas normal telah kembali ke rumah tangga Masche. Jenny telah kembali bekerja separuh masa sebagai pembantu doktor untuk membantu membayar bil yang menakutkan yang membangkitkan enam anak anak. Bryan, seorang wakil jualan farmaseutikal, sedang menyelesaikan kerja di MBAnya.

Membuat hujung bertemu
Kewangan tidak pernah jauh dari minda pasangan itu – hadiah daripada calon yang baik, sumbangan syarikat lampin dan pakaian formula dan pakaian tangan dari rakan-rakan telah membantu menjaga keluarga bertahan hingga kini.

Bryan Masche memberitahu Vieira bahawa keluarga itu berkembang walaupun ia memenuhi cabaran untuk menyediakan untuk enam kanak-kanak.

“Kami sangat diberkati,” katanya. “Kami sangat bernasib baik kerana semua hujungnya sepatutnya bertemu dengan entah bagaimana, dan Tuhan benar-benar baik kepada kami. Semua orang sihat dan bahagia dan diberi makan dengan baik. “

Ketika pasangan itu bersorak dengan pek enam ketika penampilan mereka HARI INI – jarang melakukan lebih daripada empat anak kecil yang mengembara menjadikannya tembakan kamera pada bila-bila masa – Bryan berteriak dengan kebanggaan dan memberitahu Vieira “seperti yang anda lihat, semua orang melakukan yang hebat . “

Jenny masih berhadapan dengan kegagalan fizikal enam bayi. Setelah mendapatkan kesihatannya dengan cukup baik untuk menjalankan maraton pada bulan Julai, dia didiagnosis dengan apa yang dikatakannya “adalah hernia gergasi di tengah perut saya,” dan menjalani pembedahan sejurus sebelum Hari Kesyukuran.

“Ia membawa kembali semua kenangan pemulihan sukar saya selepas bayi dilahirkan,” katanya. “Bahagian paling sukar tidak dapat mengambil anak-anak selama enam minggu – mereka tidak faham bahawa ibu tidak boleh mengambil anak berusia 25 paun!

“Tetapi semuanya baik,” katanya kepada Vieira. “Saya berasa hebat dan kami bersedia untuk berlari kembali.”

Bising broodSudah merasakan pengalaman melihat anak-anaknya berkembang menjadi kanak-kanak, Jenny mengatakan dia masih menantikan hari ketika alasan dapat memenangi hari bersama enam.

“Saya akan teruja apabila mereka boleh bercakap supaya saya boleh membuat alasan dengan mereka,” kata Jenny. “Saya berasa seperti saya sentiasa berkata, ‘Tidak, tidak, tidak, oh tidak, tidak, tidak tidak berbuat demikian! Tidak, datang ke sini, jangan! ‘Ia seperti satu-satunya perkataan dalam perbendaharaan kata saya sekarang. Jadi bagi mereka yang mengecewakan detik-detik, saya cuba untuk merealisasikan musim kehidupan yang berharga ini dan berkata, ‘Ini juga akan berlalu.’ “

Bryan, yang menyamakan tugasnya sebagai pop kepada “keselamatan kerja di konsert rock,” memberitahu Vieira penyesuaian yang paling sukar adalah mengatasi enam anak kecil yang mencipta.

“Anda tidak boleh bayangkan, Meredith,” kata Bryan. “Ia sangat kuat. Saya rasa seperti seseorang sedang mengambil latihan ke dahi saya. “