Nicole Eggert di Scott Baio: Dia menyalahgunakan saya bermula ketika saya berusia 14 tahun

Nicole Eggert memberitahu Megyn Kelly TODAY bahawa Scott Baio menyalahgunakannya secara seksual mengenai “sekali seminggu” dari ketika dia berusia 14 hingga 16 tahun manakala kedua-dua membintangi sitkom TV “Charles in Charge” bersama.

Penampilan Eggert hari Selasa adalah kali pertama dia meneliti tuduhannya terhadap idola remaja ’80-an, yang, dia mendakwa, memberitahunya untuk diam tentang pertemuan mereka.

Penulis Scott Baio Nicole Eggert: Kami mengadakan persetubuhan sebelum saya berusia 18 tahun

30.30.201807:10

“Masalahnya dengannya, dia bos kami … dan dia juga memberitahu saya, ‘Anda tidak boleh memberitahu sesiapa, ini haram, saya akan pergi ke penjara, rancangan itu akan berakhir, semua orang akan dituduh , anda akan keluar dari pekerjaan, anda akan merosakkan kehidupan setiap orang. ‘ Dan ia menakutkan, ia menakutkan, terutamanya apabila anda masih muda, “katanya.

Eggert, 46, membuat tuduhan di Twitter pada hujung minggu lalu. Apabila mereka membuat penggambaran pertunjukan, yang berlari di CBS selama lima musim dari tahun 1984 hingga 1990, Eggert adalah seorang remaja dan Baio, sekarang 57, berada di pertengahan 20-an.

Dia berkata kedua-duanya mempunyai hubungan seks buat kali pertama apabila dia berumur 17 tahun, ketika dia masih kecil. Tahun-tahun renungan dan menjadi seorang ibu sendiri membantunya untuk merealisasikan hubungan mereka tidak sesuai, katanya.

“Apa yang sebenarnya saya ialah, saya tidak bersedia menceritakan kisah saya,” kata Eggert kepada Kelly. “Bagi saya, ia sentiasa melindungi pertunjukan dan melindungi warisan itu tanpa apa-apa yang berlaku di sana. Itulah kebohongan saya, dan itulah penutup saya, selalu. Saya sentiasa berbohong mengenainya. “

Penulis Scott Baio Nicole Eggert: Dia mencabul saya ketika saya berusia 14 tahun

30.30.201812:11

Baio melepaskan tuntutannya dalam video Facebook Live yang dipostingnya pada hari Sabtu, memanggil tuntutan Eggert “100 peratus terletak.”

“Reputasi saya rosak, keluarga saya sedang menunaikan ini, dan saya sudah selesai,” katanya.

Baio juga menghasilkan beberapa dokumen yang dia hantar di Facebook yang katanya menyokong sokongannya yang tidak bersalah.

“Sekiranya anda mempunyai tuntutan, pergi ke polis,” katanya.

Scott Baio menafikan dakwaan serangan seksual daripada bintang bersama ‘Charles in Charge’

Januari.29.201802:42

Bercakap dengan Kelly, Eggert berkata rasa malu memainkan peranan penting dalam cara dia melihat hubungannya dengan Baio selama beberapa tahun, termasuk komen dalam temu ramah 2012 bahawa kedua-dua mereka adalah kawan baik dan masa lalu mereka adalah “cara yang lebih tidak bersalah daripada dibuat akan menjadi.”

“Sekiranya saya dapat kembali kepada Nicole yang lebih muda, saya akan memberitahu dia dia tidak perlu malu kerana dia seorang mangsa,” kata Eggert. “Malu boleh memainkan peranan aneh dan suara yang kuat … awak tipu. Saya tidak mahu sesiapa sahaja melihat saya dan berfikir saya lemah. “

Ikuti penulis TODAY.com Scott Stump di Twitter.