Menyentuh penghormatan pernikahan-pernikahan kepada ayah terlambat pengantin perempuan menjadi virus

Video perkahwinan yang tidak terhitung banyaknya di YouTube, tetapi satu sangat menyentuh bahawa ia masih akan menjadi virus dua tahun penuh selepas pengantin perempuan itu melemparkan sejambaknya.

Pada hari Isnin, pengantin perempuan itu, Andrea Stockton, datang ke TODAY untuk bercakap tentang kemasyhurannya yang berterusan – dan mengumumkan beberapa berita besar.

Video yang berjudul “Tarian Khas Bride,” dibuka dengan Andrea Stocking bersiap sedia untuk tarian pertamanya di resepsi perkahwinannya. Kemudian abangnya mengumumkan kejutan – yang ada hubungannya dengan bapa mereka, yang telah meninggal dunia pada kanser pankreas pada awal tahun itu.

“Kami kehilangan seseorang yang cukup penting malam ini yang akan menjadi tarian di sini dengan gadis kecilnya,” Nick Middleton mengumumkan, berhenti menahan nafas dan mengusik air mata dari matanya. Dia kemudian menjelaskan bahawa dia merakam dirinya menyanyikan lagu “Butterfly Kisses,” dan bahawa rakaman itu akan bermain kerana setiap lelaki dalam keluarga mengambil tarian berpaling dengan kakaknya.

Andrea terkejut dengan kejutan terbuka, dan kemudian mula terisak-isak.

Dua tahun kemudian, video itu masih boleh membuat Stocking menangis, dan ia seperti yang besar seperti pernah di YouTube, di mana ia telah menyerang lebih daripada 4 juta pandangan. “Saya sangat terkejut,” kata Stocking kepada Natalie Morales pada hari Isnin, di mana dia disertai oleh saudara Nick serta suaminya, Luke Stocking. “Semua Amerika, nampaknya, suka menonton saya menangis.”

Dia menambah: “Ini benar-benar mengenai isyarat yang menakjubkan yang dilakukan oleh Nick. Dan ia mengejutkan setiap masa. Ia terus kembali. “

Stocking mengakui bahawa walaupun kini sukar untuk dia menonton video kerana dia menjadi sangat emosi.

“Saya tidak melihatnya apabila orang memaparkannya – dan ibunya suka menunjukkannya dengan banyak,” katanya dengan senyuman, melihat ke arah suaminya. “Saya meninggalkan bilik. Sebaik sahaja saya mendengar suara Nick, kerja-kerja air bermula. “

Kuasa lagu ini terletak dalam sejarahnya dengan keluarga Andrea. “Kepentingannya adalah bahawa saudara perempuan saudara Kristen kami sebenarnya menari [dengan ‘Kisses Butterfly’] dengan ayahnya pada tahun perkahwinannya sebelum ini,” jelas Nick Middleton. “Jadi saya mempunyai pemikiran untuk melakukan sesuatu yang istimewa untuk mengisi kekosongan itu akan berada di sana untuk hari istimewanya. Saya mahu melakukan sesuatu untuknya. “

Hadiah perkahwinan yang luar biasa adalah lebih istimewa kerana semua orang tahu betapa Middleton malu dan berapa banyak yang dia harus diatasi untuk membuat rakaman.

Bagi berita Andrea, dia dan Luke kini menjangkakan anak pertama mereka, seorang gadis kecil yang mereka pilih untuk menamakan Natalie. “Nama panggilan Little Natalie akan menjadi Natso,” kata Luke dengan senyuman.

“Ia seperti Natmo,” kata Andrea kepada Morales. “Saya menonton banyak acara TODAY.”