Lindsey Vonn, pelakon itu? Perancangan Skier menunjukkan perniagaan selepas Olimpik

Selepas banyak kelewatan cuaca, pemain ski Alpine Lindsey Vonn cemas untuk memukul emas Olimpik lagi, kali ini ketika dia membuat debutnya Jumaat di lereng di Pyeongchang, Korea Selatan.

“Saya rasa saya telah menjadi lembu jantan untuk minggu terakhir dan setengah, dan yang saya mahukan adalah dibebaskan supaya saya dapat tenaga saya,” katanya kepada Savannah Guthrie TODAY dalam temu bual. “Ia akan menjadi perlawanan.”

Pelumba yang sangat dihiasi itu perlu menunggu lapan tahun untuk masa Olimpik ini, selepas kecederaan lutut yang menghancurkan memaksa dia untuk duduk di Sukan Musim Sejuk 2014 di Sochi.

Lindsey Vonn and Savannah Guthrie
Lindsey Vonn membuka matlamatnya untuk Olimpik dan seterusnya.HARI INI

Sekarang 33, dia mengalu-alukan cabaran dari bidang pesaing muda yang kurang pengalaman.

“Saya telah melalui beberapa kali, saya telah memenangi emas Olimpik, jadi saya tidak gugup, saya tidak merasakan tekanan,” katanya. “Saya tahu rutinnya, dan saya rasa lebih tua memberi saya kelebihan yang cukup besar, jadi saya tidak bimbang tentang senjata muda ini.”

Vonn juga terkenal dengan ketangguhan mental yang telah membantu membentuk “semua bahagian dan plat logam yang diperbaiki” yang telah memakan badannya secara fizikal.

Lindsey Vonn ingin orang bertanya kepadanya soalan 1 ini

03.1.201401:02

“Saya tahu apa yang badan saya mampu,” katanya. “Dan jenis kekuatan yang anda tidak dapat kuantitinya. Ini memberi saya keyakinan yang lebih besar apabila saya berada di atas bukit kerana saya mempunyai keyakinan terhadap diri saya dan kekuatan saya.”

Antara kecederaan nya: Dia mengoyakkan ligamen anterior cruciatenya dua kali dan merobek ligamen cengkaman medialnya dari tulangnya. Vonn juga telah membengkokkan dataran tibia di kaki kanannya dan mengalami beberapa gegaran. Dia juga mengiris jempolnya pada botol sampanye sambil meraikan pingat emas Kejohanan Dunia.

“Saya tidak minum pun!” Tegasnya.

Lindsey Vonn
Lindsey Vonn merenungkan senarai cedera sepanjang kerjayanya.HARI INI

Bagaimanapun, kecederaan gagal melebihi kemenangan. Vonn telah memenangi 81 pusingan Piala Dunia, membolehkannya menutup rekod kerjaya keseluruhan, yang dipegang oleh seorang lelaki.

Vonn berkata dia belajar bagaimana untuk bertahan dari keluarganya.

“Ia datang dari datuk saya, dan ayah saya juga,” katanya. “Ia adalah sesuatu yang mengerikan, di mana tidak ada perkataan berhenti. Kegagalan tidak dalam kamus saya. “

Walaupun Vonn berkata pada masa lalu bahawa Korea Selatan akan menandakan Olimpik terakhirnya, dia mencadangkan dia tidak pasti lagi. “Jika badan saya tahan, saya tidak tahu – mungkin saya boleh pergi satu lagi pusingan,” katanya.

Lindsey Vonn mencari valentine (dan mendapat banyak respons)

Februari.14.201800:51

Ada juga kemungkinan peminatnya boleh menangkapnya di suatu tempat selain di lereng – seperti di Hollywood.

Vonn berkata beberapa rakan pelakonnya, termasuk Dwayne “The Rock” Johnson, telah menawarkan untuk menunjukkan tali di sekitar Tinseltown.

“Dia berkata dia akan membantu saya selepas musim ini dan saya boleh mengikuti dia sekeliling sedikit dan melihat jika ia benar-benar sesuatu yang saya mungkin berpotensi untuk melakukannya,” katanya..

Vonn juga berkata dia mahu mempunyai keluarga, tetapi buat masa ini, dia terkenal tunggal: Dia memulakan kegilaan Twitter awal minggu ini ketika dia tweet bahawa dia sedang mencari Valentine.

View this post on Instagram

Will you be mine @lindseyvonn ❤️

A post shared by Savannah Guthrie (@savannahguthrie) on

“Saya hanya bersendirian pada Hari Valentines di bilik hotel saya di tengah-tengah Korea,” jelasnya.

Sewaktu dia yakin untuk mencari kekasihnya sendiri, HARI INI memberinya tangan dengan salah satu dari dirinya sendiri – terima kasih kepada Savannah dan bekas setengah coklat yang dimakan!