Katie Ledecky, Michael Phelps membuat semula foto autograf terkenal 10 tahun kemudian

Kembali pada tahun 2006, seorang Katie Ledecky yang berusia 9 tahun berseri selepas dia mendapat tandatangan dari Michael Phelps.

Sepuluh tahun kemudian, Phelps, Olympian yang paling dihias sepanjang zaman, tidak akan meninggalkan Rio de Janeiro tanpa tanda tangan dari Ledecky.

9 tahun Katie Ledecky gets an autograph from Michael Phelps in 2006... and co-signs her own in 2016!
Katie Ledecky yang berusia 9 tahun mendapat tandatangan dari Michael Phelps pada tahun 2006 … dan tandatangan bersama pada 2016!@darrenrovell / Brandon Goodwin / HARI INI

Fenom berusia 19 tahun dan legenda pensiun yang berusia 31 tahun itu telah membuat semula foto mereka yang terkenal sekarang untuk HARI hari ini, kecuali kali ini Phelps adalah senyuman yang besar kerana Ledecky menambah tandatangannya.

BERKAITAN: Inilah saat Katie Ledecky yang berusia 9 tahun mendapat autograf Michael Phelps

Michael Phelps, Katie Ledecky membuat semula foto dari 10 tahun yang lalu

Ogos.16.201600:23

Terdapat banyak tersenyum ketika Ledecky menjauh dari Rio dengan lima pingat, empat daripadanya emas, bersama dengan dua rekod dunia. Phelps menamatkan kerjaya beliau yang luar biasa dengan rekod 23 pingat emas Olimpik dan 28 keseluruhan, termasuk lima pingat emas di Rio.

“Kami berada dalam keadaan yang hebat, bukan hanya dengan Katie tetapi dengan pasukan yang kami ada sekarang,” kata Phelps pada hari Isnin. “Katie melakukan perkara itu dan dia memecah rekod setiap kali dia masuk ke dalam kolam. Sudah menjadi penghormatan bagi saya untuk menjadi sebahagian daripada pasukan dengan dia dan beberapa pemain muda yang kami tampil dalam sukan yang akan mengambil alih. “

Phelps telah menjadi inspirasi kepada Ledecky sejak permulaan cintanya untuk berenang.

“Banyak perenang muda dalam pasukan yang kami tengok kepadanya ketika berusia 6 tahun,” katanya pada hari Isnin.

Katie Ledecky, Michael Phelps and Phelps' fiancee, Nicole Johnson
Michael Phelps dan Katie Ledecky bersemangat dalam persembahan hebat di Rio bersama dengan tunang Phelps, Nicole Johnson, dan anak lelaki mereka, Boomer.Brandon Goodwin / HARI INI

Dia dengan cepat menyedari berapa umur yang dibuat Phelps.

“Saya tidak bermaksud seperti itu!” dia bercanda. “Saya mula menontonnya ketika saya berumur 6 tahun ketika saya mula-mula mula bermain dalam sukan itu dan berada di dalam pasukan bersama dia telah menjadi penghormatan.”

Lihat Katie Ledecky sebagai pertemuan Al Roker pada HARI INI pada tahun 1998

09.09.201601:00

Ikuti penulis TODAY.com Scott Stump di Twitter.