Kathie Lee Gifford: Billy Graham ‘menjalani kehidupan yang luar biasa, teladan’

KEDUDUKAN hari ini Kathie Lee Gifford mencerminkan persahabatannya selama 50 tahun dengan pastor penginjil Billy Graham: kehidupan, warisan dan kenangan kegemarannya dengan pemimpin iman. Graham meninggal dunia pada 21 Februari 2018, pada usia 99 tahun.

Saya fikir nilai hidup adalah jika anda dapat melihat ke belakang dan mengatakan bahawa anda memberi kesan kepada kehidupan seseorang selama-lamanya – betapa hebatnya itu? Nah, Billy dapat melihat kembali hidupnya dan yakin dengan pasti bahawa dia telah memberi kesan berjuta-juta nyawa untuk selama-lamanya.

Kathie Lee Gifford bertindak balas terhadap kematian pastor terkemuka Billy Graham

Februari.21.201807:03

Perkara yang saya paling memukau tentang dia adalah bahawa dia tetap yang paling rendah dan gergasi seorang lelaki yang anda pernah, yang pernah, ingin bertemu. Dia mempunyai kehadiran orang yang luar biasa dan penuh cinta kepada orang ramai, tetapi apabila anda bersendirian, dia adalah satu-satunya orang di dalam bilik. Jarang orang mempunyai kedua-dua hadiah tersebut.

Masa kegemaran saya dengan Billy adalah kali saya mendapat penghormatan untuk bersabar dengannya sahaja, hanya melawat dengannya.

HARI INI

Ada ayat yang indah dalam Mikha yang mengatakan, pada dasarnya, ini adalah apa yang Tuhan kehendaki dari anda – untuk melakukan apa yang betul, kasih sayang, dan berjalan dengan rendah hati dengan Tuhanmu. Dan dengan piawaian tersebut, Billy menjalani kehidupan yang luar biasa dan teladan.

Kathie Lee: Billy Graham membantu saya mencari kepercayaan saya

Nov.13.201304:53

Seluruh keluarga saya percaya kepada Billy. Ayah saya adalah orang Yahudi, ibu saya Kristian, dan walaupun kita tidak mempunyai rumah yang taat, itu hanya semacam pemahaman tradisi Yahudi-Kristian di rumah kita. Ia adalah Billy yang menyambungkan titik untuk saya. Billy membuat mesej yang cukup sederhana untuk seorang gadis berusia 12 tahun di belakang teater filem untuk difahami.

HARI INI

Saya akan sentiasa ingat apabila saya melihatnya pada pesta ulang tahun ke-95. Saya tidak mahu mengganggunya. Saya duduk dengan cucunya, anak perempuan Franklin, seorang gadis cantik, dan saya berkata, “Adakah anda fikir ia akan baik jika saya pergi kepada datuk anda dan hanya memberitahu kepadanya betapa saya sayang dia, dan berapa banyak yang dia maksudkan saya? Dan dia pergi, ‘Oh dia suka itu.’ “

Semua orang meninggalkan dan saya dan Billy. Saya pergi, “Billy, itu Kathie Lee.” Dia kelihatan seperti di sekitar kerana dia tidak nampak dengan baik, dan tiba-tiba saya melihat matanya fokus dan dia memandang ke mataku, dan dia pergi, “Oh Kathie Lee, saya sayang awak. “

Saya kehilangannya, dan saya berterima kasih kepadanya berulang kali dan memeluk lehernya kerana betapa berharganya dia berada dalam hidup saya dan betapa bertemannya kawannya kepada saya.

Dan kemudian dia berkata dia mengasihi saya sekali lagi dan saya menciumnya, dan itulah kenangan yang saya akan selalu ada.

Anak lelaki Billy Graham membahas warisan ayah

Oktober.14.201303:30

Loading...