David Bloom, 39, dari New York

Keluarga Bloom mengingati bapa dan suami: David adalah seorang wartawan bertenaga dan berbakat yang siaran medan perang memberikan berjuta-juta pandangan askar terhadap perang. David dilahirkan di Edina, Minnesota dan menghadiri Pitzer College di Claremont, California di mana beliau menjadi juara perdebatan nasional.

Kemenangan DEBATE TELEVISED melancarkan kariernya sebagai wartawan yang bermula di La Crosse, Wisconsin dan kemudian Wichita, Kansas. Beliau berpindah ke Miami sebagai wartawan penyiasat untuk NBC pada tahun 1989. Kerja-kerja beliau membawanya ke Chicago, Los Angeles dan Washington, di mana David berkhidmat sebagai koresponden White House, dan akhirnya ke New York sebagai sauh akhir pekan pertunjukan Hari Ini. David adalah wajah akrab pada siaran berita pagi dan malam, membawa liputan hidup dari perang di Bosnia dan Somalia, dari Ground Zero di New York, serta Israel, Kuwait, dan Pakistan.

Hari ini

Walaupun David meninggal melakukan apa yang dia sayangi, hatinya dan pemikirannya adalah milik keluarganya. Dalam komunikasi terakhir Daud kepada isterinya, Melanie, pada 5 April, dia menulis “ketika masanya datang dalam hidup saya ketika kamu bercakap tentang hari-hari terakhir saya, saya memutuskan bahawa kamu dan orang lain akan berkata ‘dia mengabdikan diri kepada isterinya dan kanak-kanak, dia dikagumi, dia memberikan setiap auns dari dirinya untuk orang-orang yang dia peduli tentang … bukan dirinya sendiri, tetapi Allah dan keluarganya. ‘”

Dia terselamat oleh Melanie, tiga anak perempuannya, Christine, Nicole dan Ava, ibu bapanya Harold dan Laura, Edina, Minnesota, dan saudara-saudaranya John, Edina, dan Jim, Seattle, Washington.

PESAN DARIPADA MELANIE BLOOM

Keluarga David Bloom menerima puluhan ribu ucapan takziah e-mel. Isterinya, Melanie, mengucapkan terima kasih kepada semua surat yang bijak.

Saya ingin anda tahu bahawa saya membaca e-mel anda yang menyatakan simpati untuk suami saya, David Bloom, kematian. Saya tidak dapat memberitahu anda betapa banyak fikiran anda kepada keluarga David dan saya. Terdapat begitu banyak kecintaan, dan kata-kata anda menyentuh saya. Dalam masa yang paling sukar ini, adalah selesa untuk mengetahui bahawa ramai orang seperti anda menyaksikan laporannya, menghormati dan peduli kepadanya. Apabila tiga anak perempuan kami agak tua, saya akan menunjukkan kepada mereka nota anda supaya mereka tahu berapa banyak ayah mereka dikagumi.

Sekali lagi, terima kasih atas keprihatinan anda dalam meluangkan masa untuk menulis dan menghantar ucapan takziah anda.

Salam hangat,

Melanie Bloom

TERJEMAHAN ANAK DAVID BLOOM

Teman-teman Daud telah menaruh kepercayaan untuk kepentingan tiga anak perempuannya. Derma di memoriam boleh dihantar ke:

Kepercayaan Anak Daun Bloom

c / o Latham & Watkins

885 3rd Avenue

Suite 1000

New York, NY 10022

Loading...