Billy Bush digantung dari HARI INI sementara menunggu kajian lanjut

Billy Bush telah digantung dari HARI INI “menunggu kajian lanjut” untuk peranannya dalam perbualan kontroversi 2005 dengan Donald Trump.

Billy Bush digantung oleh NBC News sementara menunggu siasatan

Oktober.10.201600:11

Rekod video mengenai perbincangan antara Bush dan Trump – ditangkap di atas pancaran panas sambil mematikan kamera pada “Access Hollywood” – telah menarik perhatian untuk komen lucah oleh Trump di mana dia bercakap mengenai mencium dan meraba wanita dan cuba menggoda wanita yang sudah berkahwin. Bush boleh didengar pada pita ketawa dan bergurau dengan Trump.

“Saya tahu kita semua telah sangat bermasalah dengan pendedahan 48 jam yang lalu,” kata Naib Presiden Kanan, Noah Oppenheim dalam memo dalaman. “Biar saya jelas – tidak ada alasan untuk bahasa dan tingkah laku Billy itu pita. NBC telah memutuskan untuk menggantung Billy, sementara menunggu kajian lanjut mengenai perkara ini. “

Bush tidak muncul pada hari Isnin Ambil Hari Isnin. Jam itu berlabuh oleh Tamron Hall dan Al Roker.

“Seperti yang anda lihat Billy Bush tidak menyertai kami hari ini, kerana anda mungkin sedar, (dia) adalah sebahagian daripada rakaman Access Hollywood 2005 dengan Donald Trump yang sudah ada dalam berita sepanjang hujung minggu,” kata Roker..

“NBC, yang memiliki Akses Hollywood, telah menggantung Billy untuk peranannya dalam perbualan itu sementara menunggu kajian lanjut,” tambah Hall..

Donald Trump mengatakan ‘Saya salah’ selepas komen kasar di dalam talian

08.08.201603:44

Bush mengeluarkan permintaan maaf pada malam Jumaat.

“Sudah tentu saya malu dan malu,” katanya. “Ini bukan alasan, tapi ini berlaku 11 tahun lalu – saya lebih muda, kurang matang, dan bertindak bodoh dalam bermain bersama. Saya minta maaf.”

Ikuti penulis TODAY.com Scott Stump di Twitter.

Loading...